J. R. Ward Megsebzett szerető

, by Kristina



A New York-i Cladwell éjszakai sötétjében halálos háború folyik a vámpírok és gyilkosaik között. A harcot a hat vámpír harcosból álló csapat, a Fekete Tőr Testvériség vívja. Zsadist közülük a legveszélyesebb, a legrémisztőbb.
Zsadist, akit korábban vérrabszolgaságba kényszerítettek, még mindig viseli szenvedéssel és megaláztatással teli múltja sebhelyeit. A csillapíthatatlan dühéről és sötét oldaláról hírhedt férfitól mind a vámpírok, mind az emberek rettegnek. Egyetlen társa a harag, egyetlen szenvedélye a terror – amíg meg nem ment egy csodálatos nőt…

J. R. WARD megírta korunk legsikeresebb „véres-romantikus” sorozatát, melynek világszerte szép számmal vannak hódolói. Az Ulpius-ház az Éjsötét szerető és a Síron túli szerető után a sorozat harmadik részével csábítja olvasóit Ward káprázatos, rémséges, baljós és szenvedélyes világába. 

*  *  *
Nem kellett sokáig azon gondolkoznom, hogy melyik lesz a kedvencem a sorozatból, már a közepénél tudtam, hogy bizony a sors ezt a könyvet szánta arra, hogy a legjobban megszeressem. Imádtam ahogy Ward játszott az érzelmeimmel. Volt hogy hangosan kacagtam, kuncogtam, vagy hogy sírni szerettem volna, de végig imádtam minden pillanatát.

Ward tudja, hogy kiket kell összepárosítani, Bella és Zsadist nem létezhetnek egymás nélkül, egy egészet alkotnak együtt. Számtalanszor újraolvastam már, és lényegtelen, hogy tudom mi fog történni, izgulok, velük és értük. Zsadist talán a legtöbbet szenvedett férfi ebben a sorozatban, persze mindenki megjárta a poklot a maga módján. Bella határozottsága, szeretem amikor valaki tudja, hogy mit és kit akar, és pont.

Kedvenc részeim (spoiler veszély):
- Zsadist törődése Bellával, a megmentése után,...
- amikor eljött a termékeny időszaka Bellának, és az első hullámnál, amikor a testvérek az ebédlőben voltak, és imádtam, amikor Wrath kihurcolta Betht, és Rhage Maryt
- a szerelmes vallomások
- és az utolsó fejezetek
- Ők azok akik megérdemlik, hogy gyerekük legyen és már az ő történetüknél tudni is lehet, hogy lesz is és nagyon hamar. Na de, amikor megtudtam, hogy kiadnak egy novellát a kis Nallaval, háááát én padlót fogtam. Persze az egy másik történet, de még is, ehhez tartozik, és az utolsó két fejezet közé lehet helyezni, persze mind történeti és idő szempontból is.

Ajánlom mindenkinek!!!! :)

Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás éve: 2009.

0 comments: