Borítómánia - Főszerepben a sötét szépség

, by Kristina

Érdekes rovatokat még találhatsz a Könyves blog oldalon.

Főszerepben a sötét szépség, miért?
Mert a sötétségben is meg lehet találni a fényt, a szépséget, és ehhez a legjobb példák a könyvborítók (nekem).
Egy tökéles idézet ehhez a témához:
"Sötétség nélkül nem létezik a fény sem." - 
Joanne Kathleen Rowling




1. Trinity Faegen 
The Mephisto Covenant: The Redemption of Ajax
A könyvről mit kell tudni?
- Mitológia, angyalok, démonok, egyszóval (inkább kettő) urban fantasy.
Nekem kell, de nem csak a borító miatt, és neked?
Fülszöveg itt.












2. Carolyn MacCullough
Allways a Witch 
Miért kell?
-Mágia, időutazás, New York
Fülszöveg itt












3. Brynn Myers
Entasy - Prophecies of the Nine (novella)
Miért kell?
-Elsősorban a borító miatt, mert fantasy és mitológia, és mert egy sorozat bevezető novellája, szóval remélem a többi is ennyire gyönyörű lesz.
Fülszöveg itt












4. Kate Evangelista
Taste
Leginkább erre lennék kiváncsi, ami az olvasást illeti, mert:
-vámpíros, zombis, és az egész fülszöveg felkeltette az érdeklődésem.
itt olvasható.











5. J. A. London
Darkness Before Dawn
Miért? Egyszerű a válasz:
- Vámpjrok, disztópia, paranormal, és egy trilógia első része.
Fülszöveg olvasható itt.

4 comments:

Anonymous said...

A 'Darkness Before Dawn' bortó nekem nagyon tetszik :) ennek utána kell néznem jobban!

Kristina said...

Nekem az Entasy a legjobb, de lehet, hogy azért, mert ennél a borítónál döntöttem el, hogy ehhez a témához keresek többet! :) Rengeteg szépet találtam, a következő témám a csók lesz, utána pedig a kék. Lehet már jövő héten. Ha már olvasni nem birok, ezeket pakolgatom. :D

Anonymous said...

Ha ilyen csodás könyveket látok az sosem baj :) Most kíváncsivá tettél: kéket ismerek párat, de csókost csak egyet-kettőt.

Kristina said...

A kék borítókat állítom majd össze, nagyon gyönyörűek! :) Utána csókosakat.