Utazás a rejtélyes szigetre

, by Kristina

Az igazság az, hogy Josh Hutcherson miatt szereztem meg a filmet, azt sem tudtam, hogy miről szól, habár rémlik valami, hogy zombis filmre számítottam, nos így utólag, már fogalmam sincs, hogy miért. Szó sincs ilyen szintű paranormális jelenségről a filmben.
Sean Anderson (Josh H.)
Nem maga a film miatt íródott a poszt, annyira azért nem vagyok elszánt rajongó. Amire felfigyeltem a filmben, az a könyvek és írok, a történetek, amelyekre épül a film. És, most jött el a pillanat, hogy eldöntöttem márpedig én elolvasom ezeket a könyveket, mert nem vagyok benne biztos, hogy azok a hasonlóságok amelyek a filmben vannak említve, azok mennyire "könyvhűek", mert most így a film után erősen meg vagyok győződve, hogy ez bizony igaz lehet. 
A három könyv, amelyek említve vannak, és a film szerint egy és ugyanazon szigetről írnak:
Jules Verne: A rejtelmes sziget
Robert Louis Stevenson: A kincses sziget
Jonathan Swift: Gulliver utazásai

Na ki jön velem a kincses szigetre? :)


Maga a film nem okozott csalódást, sőt meglepően jól szórakoztam rajta. 
1. A színészek kitűnőek:
Sean Anderson-Josh Hutcherson
Hank-Dwayne Johnson
Kailani-Vanessa Hudgens
Gabato-Luis Guzman 
Alexander(Nagyapa)-Michael Cain
Alexander és Gabato
2. A történetben sok fantáziát látok, mondjuk személy szerint még soha nem hasonlítottam össze a három említett könyvet, viszont ezt most bepótolom, amint lehet...
3. Nevettem, és Rólam ez nem igazán mondható el, hogy képes vagyok filmen nevetni, hamarabb egy könyvön, szóval ez biztosan egy plusz pont.
4. Nagyon tetszik a világ, ahogyan a szigetet bemutatja, és valóban álomszép.
5. És egy igazi kalandfilm, én személy szerint minden korosztálynak bátran merem ajánlani. A könyvek, a történet, a színészek miatt is...

A filmről röviden:
A kalandorvér nem válik vízzé. Az ifjú Sean Anderson (Josh Hutcherson), aki a két évvel ezelőtt bátran indult nagybátyja megmentésére, vészjelzéseket kap vállalkozó kedvű nagyapjától (Michael Caine) egy titokzatos szigetről. Az egyetlen baj csak az, hogy a térkép szerint a jelzés az óceánnak azon pontjáról származik, ahol biztosan nincsenek szigetek. 
A fiú habozás nélkül útnak indul. Mostohaapja (Dwayne Johnson) képtelen lebeszélni őt az őrült vállalkozásról, így aztán - jobb ötlet híján - ő is Seannal tart. Belekeveredik a kalandba a világ legrozogább gépével rendelkező pilóta (Luis Guzmán) és szemrevaló lánya (Vanessa Hudgens) is. A sziget újabb és újabb váratlan helyzetekkel teszi próbára a csapat ügyességét és kitartását: ismeretlen életformák, meglepetésszerűen kitörő vulkánok várják őket, és még néhány egészen különös meglepetés.
Forrás: Port.hu
A film magyar előzetese:

0 comments: