Írhatnékom van 1#

, by Kristina

    Ne tessék megijedni, nem regényt szeretnék írni. :) Ha már blogom van, akkor miért ne fejthetném ki a véleményem mellett a gondolataim is, hm? Néha jól esik csak úgy csevegni valamiről, nem?
     Esik az eső, a kinti hőmérséklet lezuhant 20 °C-ra (ez még tegnap volt, amikor jött az ötlet, hogy írjak valamit csak úgy), pontosabban (ma) 14 °C-ra  és életemben nem örültem még ennek ennyire, mint ma (azaz ma is). Elegem volt már a melegből, a napból, végre felhőket látok keleten és délen is (csak erre látok az ablakomból :P).
    Ja, különben tanulok, és nem, nálam még nem kezdődött el a tanév (én október felénél kezdek, nálunk szerencsére így megy ez már évek óta)...
    Különben meg, ha eddig utáltam is az esős időszakokat, akkor az azért volt, mert nem tudtam értékelni az olyan dolgokat, mint ( különben te-jó-ég, milyen jól esett) a forró zuhany, persze minimum fél óráig, csak mert fáztam, majd a forró tea, a szebbnél szebb szürke felhők, és az ősz, a hideg illata. A barátnőm szerint olyan nem is létezik, már pedig én érzem a napokban, a finom hideg illatot, vagyis ez még csak a hűvös, na de ugye ti is érzitek?

    Meg külnben is, szeptember van, elkezdődött a Futótűz forgatása, jobbnál jobb könyvek kiadását jelentik be a kiadók, plusz pont, amikor ki is adják őket... (ezt muszáj volt, remélem, hogy értitek)
    Éhezők viadala- Futótűz és sok Éhezők viadalával kapcsolatos infókért ajánlom ezt a rajongói oldalt, mert szeretem, hogy csak a lényegről ír Ancsi, és nem valami pletyka oldalt vezet. Ügyesen csinálja, és csak köszönetet tudok neki mondani. :)
    A másik rajongói oldal, pedig amit nagyon szívesen ajánlok, az Magnolia Robb: Halálos sorozatának magyar rajongói oldala. Lent az oldalsávban megtaláljátok hozzá a linket  (jobb oldalt a képre kattintva). Már alig várom, hogy legyen időm, és olvashassam a következő részt Eve és Roarke izgalmas életéről. :)
    Mostanában több sorozatot (tévés) nézek, mint könyvet olvasok, az ok, mert eleget tartom a dög-nehéz könyveket tanulás miatt, plusz ha pihenésként megnézek egy 40 perces részt az kevesebb időt vesz el, mintha egy könyvet vennék elő, mert abból fix az lenne, hogy először megígérem magamnak, hogy na jó, csak egy fejezet és utána tanulok, a végén meg naná, hogy az lesz, elolvastam egy könyvet, és a tanulás meg elmaradt, khm, majd holnapra... Ismerős a helyzet? 
    Indul hamarosan egy Sorozat szombat rovatom is, ahol kivételesen a kedvenc tévés sorozataimról írok majd egy-két mondatot. A legelső biztosan a Hart of Dixie lesz, mert nagyon tetszett, és különben is a legfrissebb, mivel a héten néztem meg a teljes első évadot. Nem ígérem már erre a szombatra, mert nincs ihletem nagyon az íráshoz, plusz nem is merek nagyon belekezdeni, mert akkor fél napom rámegy, és a tanulásnak annyi. 
     Az ellenkezője vagyok a szokások-rabja típusnak. Szeretem a változatosságot, ezért változott szinte kéthavonta a blogom kinézete is, de a jelenlegi sokáig maradni fog, mert tetszik, plusz elég, ha csak a képeket változtatom majd, sőőőőt. :)
    Megnőtt a hajam, hosszú volt, az eddigi leghosszabb, mit gondoltok mit tettem? Levágattam. :) Csak úgy, hirtelen ötlet volt (mást nem is lehet várni tőlem) a képen látható (nem én vagyok, csak így néz ki, abszolút, totálisan hasonlít, majd ha még nő 1-2 centit. Ginnifer Goodwin látható egyébként a képen, a Once Upon a Time egyik főszereplője. Kedvenc a sorozat is, meg a színésznő is, szerintem még hasonlítok is rá. Nem viccből mondom, mert tényleg. :) Képet nem merek mellékelni, vagy? Á, nem gyávább vagyok én annál. :D
Esélyes ez a sorozat is bemutatkozásra az én szemszögemből a blogon. :) 
   Á igen, és a könyvmegjelenésekkel kapcsolatban is tervezek, vagy egy oldalt fent, vagy egy rovatot. :)

  

0 comments: