Megidézve (3.)

, by Kristina

Megidézve - egy rovat, amelyben kedvenc idézeteim idézem fel. 
Spoiler veszélyes lehet, ha még nem ismered az adott könyvből vett részletet. Egyszóval poéngyilkos rovatot indítottam. :) 


Ma duplán idézek, mert nagy Frost rajongó vagyok. :)

Jeaniene Frost: Karó és Sírhant
Cat & Bones sorozat 2. rész, kedvenc részlet


"– Tudod, mi a te bajod, Justina? Hogy nagyon kellene neked egy jó dugás. 
Egy korty ginnel próbáltam visszafojtani a kitörni készülő nevetést. Hát ezt aztán jól megmondta. 
Anyám dühödten fújtatott. Bones ügyet sem vetett rá. 
– Persze nem ajánlhatom fel, hogy segítek a dolgon. Már a tizenhetedik században felhagytam a kurválkodással. 
A gin a tüdőmre szaladt. Erről nem beszéltem anyámnak. Adja ég, hogy csak rosszul hallottam! 
De nem. És Bones folytatta: 
– De van egy barátom, aki tartozik nekem egy szívességgel, és talán rá lehetne venni… Cicuska, jól vagy? 
Amióta elkezdte ezt a témát, nem vettem levegőt. Plusz a gin megállt a tüdőmben, úgyhogy nem voltam jól. Anyám magával volt elfoglalva. Szidalmak özönét zúdította Bonesra. 
– Mocskos, degenerált, zaklató szodomita… 
– Jellemző… Csak magaddal törődsz, a lányoddal pedig nem, szívtelen nőszemély. Nem látod, hogy fuldoklik?"


Jeaniene Frost: Síri csendben
Cat & Bones sorozat 3. rész, mert Vlad és Bones a legjobb! :)

"– Dugulj el, nem vagyok kíváncsi a poénjaidra – csattant fel Bones. – Beszélgess inkább egy íróval, aki népszerűbb színben tüntethet fel. 
– Mi van, Anne Rice nem hívott vissza, haver? – kérdezte Vlad vitriolosan. – A féltékenység csúnya tulajdonság."

0 comments: