Kívánságlistám (13.)

, by Kristina

Jennifer Ashley: Lord Cameron bűnei
Kiadó: Kossuth
Eredeti cím: The Many Sins of Lord Cameron
Sorozat: Mackenzie 3. része
Várható megjelenés: 2013. június/július



Tartalom:
A Mackenzie fivérek gazdagok, befolyásosak és veszélyesek. Sok pletyka kering róluk - tragikus erőszak, csillapíthatatlan vágyak, szeretők, botrányok. Lord Cameron férfiasan szép arcát azóta csúfítja sebhely, amióta gyönyörű felesége titokzatos körülmények között életét vesztette. A férfi magára maradt néhány hónapos fiával, akiből az évek során jóvágású fiatalember lett, aki már maga is asszonyok körül legyeskedik. Mert az eltelt évek során Lord Cameron életét a jól megfizetett szeretők, a whisky és a versenylovak edzése töltötték ki. Még maga Viktória királynő is tőle kér tanácsot, ha lovakról van szó, mert Lord Cameronnál jobban nem ért hozzájuk senki. Ahogy fantáziadús szakértője a testi szerelemnek is, bármikor és bárhol - csak ágyban nem. A királynő talpraesett udvarhölgye, Ainsley - miközben hatalmas botránytól menti meg az uralkodónőt -, megkísérli megfejteni Lord Cameron sötét titkait, elnyerni a férfi őszinte szerelmét, és megszerezni neki a lovat, amelyre majdnem annyira vágyik, mint a boldogságra. A bestseller szerző, Jennifer Ashley romantikus-erotikus regénye több díjat nyert megjelenése évében. A Mackenzie-sorozat különleges világa, szenvedélyes szereplői, fordulatos cselekménye és a sodró érzelmek magukkal ragadják az olvasót. 


Miért kell nekem?

Mert imádom a Mackenzie családot, és az első két rész is nagyon tetszett. Az elsőről már írtam ITT, a másodikról még nem írtam ugyan, de ami késik, az nem múlik. :)


Sophie Kinsella: Mézeshetek

Kiadó: Libri
Eredeti cím: Wedding Night
Várható megjelenés: 2013. 07. 18.

Tartalom:

Lottie nagyon számít rá, hogy barátja az esti randevújuk során, London egyik legmenőbb éttermében végre megkéri a kezét. Ám amikor kiderül, hogy lánykérésről szó sincs, teljesen összeomlik. 
Épp ekkor bukkan fel egykori szerelme, Ben, aki emlékezteti hajdani egyezségükre, miszerint harmincéves korukban, ha még mindketten szinglik, összeházasodnak. Lottie kapva kap a kínálkozó alkalmon: irány egyenesen az oltár elé, aztán jöhetnek a mézehetek Ikonos szigetén, Görögországban, ahol annak idején megismerkedtek. 

A családot és a barátokat letaglózza a hír. Lottie nővére szerint a húga sok hajmeresztő dolgot követett már el életében, azonban ez lesz az eddigi legnagyobb baklövése. A fiú kollégája pedig meg van győződve arról, hogy Ben az elkapkodott házassággal egy életre tönkreteszi a karrierjét. Hogy megakadályozzák az elhamarkodott esküvőt, kifőznek egy ravasz és bonyolult tervet. Titokban az ifjú pár nyomába erednek, akik még nem is sejtik, milyen elképesztő kalandok várnak rájuk a mézeshetek alatt. 

Miért kell nekem?

Igaz, hogy Kinsellától még nem olvastam olyan könyvet, amit szőröstül-bőröstül imádtam volna, pedig az ötletei általában nagyon jók, csak épp mindig hiányérzetem támad a kivitelezéssel. 
A Csörög rám-ot még nem olvastam, pedig Zsaninak is és Magnoliának is párszor már megígértem, hogy előveszem, hiszen mind a kettőjüknek nagyon tetszett. Ezzel a könyvvel is olyan előérzetem van, hogy jó lesz, na majd kiderül, hogy mennyire helyes ha én megérzek valamit. :D

Sophie Morgan: Az engedelmesség naplója
Kiadó: Hangoskönyv Kft.
Eredeti cím: Diary of a Submissive
Sorozat: Diary of a Submissive 1. rész
Várható megjelenés: 2013. 07.10.

Tartalom:
Sophie Morgan önéletrajzi ihletésű erotikus naplója őszinte vallomás a szex legtitkosabb és legsötétebb útjairól. Elfojtott és felszínre törő vágyak, önfeladás, féktelen szenvedélyek töltik be a mély erotikával túlfűtött lapokat. Az írónő férfi és nő kapcsolatának örök kérdésit boncolgatja tabuk nélkül. 


Miért kell nekem?
A boríró hívta fel a figyelmem, mert az nekem nagyon tetszik. Az már más tészta, hogy amiről szól az meg nem igen érdekel már... Nagyon szeretném ha a műfajban még egy nagyon jó könyvet tudhatnék meg magyarul kiadva,... de még a Goodreads átlaga sem igen kiemelkedő, szóval ez is egy olyan próba-szerencse lesz.

3 comments:

Vii said...

A csörögj rámot én is melegen ajánlom. :) Az a könyv nekem külön élmény volt. Ugyanis egy történet se késztett még arra, hogy bizonyos vicces és/vagy zavarba ejtő (nem intim értelemben) jelenetek után letegyem a könyvet és feldolgozzam a történteket. :D

Kristina said...

Az a legnagyobb bajom, hogy hajlamos vagyok a jó könyvet tologatni. :) De hamarosan tényleg elolvasom!!! :D

Ancsi said...

Óóó, épp meg akartam kérdezni, hogy ez az Engedelmesség naplója milyen, de látom, ez is csak mostanság jelenik meg. Vááá, naggyon durva, lassan egyre hosszabb a könyves várólistám, de nagyon drágák a könyvek :(

Tudom, eredeti nyelven megtalálható neten sok minden, de egyrészt engem az nem kapcsol ki, ha angolul olvasok, nem is értek mindent pontosan (a sok szótárazás nyírja az élményértéket), meg olvasni kézbevehetős könyvet az igazi. Szóval költekezés lesz, nagyon úgy hiszem...

Agyaltam rajta, hogy Ti, igazi könyvmolyok vajon hogy csináljátok (Anyukám könyvtárból hoz ki ipari mennyiségben könyveket, de nekem meg mindig az újak kellenének, és azonnal ;), de biztos megvannak a stratégiák :)