A top 5 ÁLOMPASI jelöltem

, by Kristina

Tavaly nagy móka volt a játékban részt venni, de sajnos idén időhiány és más elfoglaltságok miatt nem veszek részt a bloggal, pontosabban nem fogok minden fordulóról írni. De attól még játszani fogok, és Titeket is erre biztatlak! :)
Addig is felhívom a figyelmeteket, hogy a Jelölés most kezdődik 2013. könyves álompasija címért.

Új szabályok vannak, és a legfontosabb szerintem, hogy csak 2012. júniusa és 2013. júniusa között megjelent könyvek férfi karakterei vehetnek részt.

Az én top 5 jelöltem:


Andrew Parrish (J. A. Redmerksi: A soha határa)
A könyvről írtam egy hosszabb bejegyzést, mert tényleg nagyon imádtam a karaktert is, meg a történetet is, egyszóval MINDENT ami benne van. :) ITT olvashatjátok. A könyvet nagyon ajánlom!!!


Travis Maddox (Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás)
Bár a könyv messze nem tökéletes, mégis kétszer elolvastam egymás után. Travisért pedig csak rajongani lehet. ITT írtam róla.


Jason (Nalini Singh: Angyalárny)
Titokzatos, és meglepően könnyen megkedveltem a karakterét. Igaz, hogy Raphael az igaz szerelmem a sorozatból, de nem vagyok benne biztos, hogy őt jelölhetem-e, így maradtam Jason mellett. Az Angyali vadász sorozatban szerepel. 


Dorian Christensen (Nalini Singh: Egy világ - Két faj - Állandó küzdelem)
Nalini Singh mindig is olyan karaktereket hoz létre, akiket imádni lehet. Igazi alfa hímek, és Dorian drága sem múlta alul magát a saját történetében. Ti olvastátok már? Nekem nagyon tetszett a könyve. ITT írtam róla. 


Jack Pallas (Julie James: A hamis partner)
A könyvről sajnos még nem volt időm írni, pedig a kedvencem lett. 
Bővebben olvashattok róla molyon ITT.

A jelöléseket ezen a linken kell leadni hozzászólásban:
http://konyvekhaboruja.blogspot.com/2013/06/konyves-alompasik-parbaja-2013-jeloles.html

Jó játékot!

 Remélem, hogy jó ötleteket adtam nektek, ha nem lenne ki az 5 szerencsés a listátokból. :)

0 comments: