Te miket ajánlanál kötelező olvasmánynak?

, by Kristina

  Niki a Könyvesem blog írója a napokban felvetette az ötletet  a könyves közösségi oldalon, vagyis a Moly.hu-n, hogy szervezzünk egy blogos körutat a kötelező olvasmányok reformja témával.
   Természetesen az elsők között jelentkeztem, hiszen az ötlet nagyon is tetszik.

  A kötelező olvasmányok közül egyet se hagytam ki, én voltam a minta diák ebből a szempontból, DE hogy közülük lett-e kedvencem? Sajnos csak 1-2 nyerte el a tetszésem, a többit igyekeztem azonnal elfelejteni, amint beadtam a tanároknak az elemzést.
  Azt mondom, hogy ha valakivel meg akarjuk szerettetni az olvasást, akkor nincs rá jobb alkalom, mint a kötelező olvasmányokkal.
   Változunk. A mai fiatalság, meg már teljesen más módon gondolkodik, nevelkedik és cselekszik, mint az én korosztályom annak idején. Még néha engem is meglepnek, pedig csak 23 éves vagyok, annyira még nem öregedtem ki, vagy mégis? :)

  Tudom, hogy a kötelezőknek nem épp a szórakoztatás a célja, de miért ne lehetne szórakoztató  olvasmányokon keresztül is tanítani? 

A könyv amiről beszámolok, nekem nagyon tetszett, és nem csak megérintett, de tanulságos is volt.... Majd meglátjátok, amikor én kerülök sorba a körúton. :)

Te miket ajánlanál kötelező olvasmánynak?

19 blog, 19 ajánló 10 héten keresztül.

A blogok listája és az időpontok:

aug. 19.-25. Papíron príma
aug. 26.- szep.1. Anna könyves blogja - Reelka's view

Tartsatok velünk! :)


Könyvek:
Könyvesem: Karen ThompsonWalker: Csodák kora
Csipkerózsika újratöltve: Suzanne Collins:  Az éhezők viadala
Lily, a könyvmoly: Harry Potter
Manga olvas: Az utolsó tünde
Anna könyves blogja: Oscar Wilde
Olvasónapló: Szeleburdi család
Cseresznyeszilva olvas: Én, Te, Ő
Egy képzelt világ titkai: Az én időmben

0 comments: