Kérdéslánc

, by Kristina

Ez egy, úgynevezett "Ismerd meg a bloggert" rovat része. Lehet túl őszinte voltam válaszolás közben, de ez vagyok én.
@narayan kihívást indított, hogy megismerje a molyos ismerőseit és ezekre a kérdésekre válaszoltam.

1. Ha visszamehetnél a múltba, melyik döntésed, vagy milyen esemény lenne az, amit leginkább megváltoztatnál? Ha ilyen nincs, akkor milyen korba, milyen helyszínre látogatnál vissza, ha megtehetnéd?
Pár évvel ezelőtt biztosan tudtam volna olyan dolgokat felsorolni, amiket megbántam, de ma már nem. Szerintem a múltunk tesz azzá, aki a jelenben vagyunk, a hibák formálnak bennünket, ha szerencsénk van akkor jobbá.
Julie Garwood történelmi romantikus regényeiben megismert skót felföld vonz. Pontosabban az, hogy egy skót pasi karjai közt találjam magam.
2. Milyen az a zene, amire bulizol / tombolsz, és milyen az, ami lelkileg is megérint, elgondolkodtat? Mondhatsz stílust, műfajt, vagy konkrét előadót is.
Ezen a linkem találod meg a választ: http://kristinablogja.blogspot.com/p/zenelistam.html
Én vagyok a lány, akinek a kedvétől függ leginkább, hogy milyen műfajt választ, szinte "mindenevő" vagyok.
3. Ha bárhol élhetnél ezen a világon, hová költöznél?
Skócia, Új Zéland, Ausztrália, Németország, soroljam tovább? :)
Skócia, bevallom ez csakis a történetekben lefestett tájak miatt vonz, na meg persze a skót pasikat is meglesném közelebbről. Ott játszódik a Dublin Street is. :)
Új Zéland a gyönyörű tájak miatt, plusz ott él Nalini Singh. :))))
Ausztráliában vonz a  távolság, az esély a csendre, a nyugalomra.
Németország a tisztaság, a fegyelem, a rendszer. Ebben a pillanatban legalábbis.

4. Milyen színű a szemed?
Barnának tűnik, de szerintem NEM az. Legalább is nem átlagos barna. ;)
Zöld a szivárványhártyám széle, és amikor mérges vagyok, vagy izgatott, szinte az egész szemem sötét zöld színűvé változik.  Csak is ezért szeretek dühös lenni, mert az legalább jól áll.
Különben barna és zöld, ebből is látszik, hogy kétszínű vagyok. :P
5. Kérd meg egy barátodat, ismerősödet, hogy mondja ki az első szót, ami Rólad eszébe jut. Mi az? :)
Aranyos, kedves és őszinte. 
6. Mi a kedvenc színed?
A kedvemtől függ, de egy színt külön soha nem tudnék választani. A rózsaszín és a lila változatait mindig szépnek tartom, az már kérdés, hogy csak nézni szeretem másokon. A fekete, fehér, szürke összeállítás áll hozzám legközelebb. 
7. Mi a legnagyobb vágyad az életben?
A csend és a nyugalom. 
8. Ha három dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, mik lennének azok?
1. E-book olvasó (napelemes XD), rengeteg könyvvel rajta
2. Elsősegély felszerelés
3. A párom :)
9. Hova szeretnél mindenképpen eljutni (ország vagy város)?
New York!!! 
Nem utasítanám vissza, ha valaki felajánlana egy utat oda, vissza már nem is kellene. 
10. Milyen rossz tulajdonságodon változtatnál?
Önbizalomhiány!!!
11. Szoktál TV sorozatokat nézni? Ha igen miket szeretsz?
The Voice (US), The Vampire Diaries (gondolom ősztől a The Originals is), Game of Thrones. One Tree Hill-t imádtam (kedvenc dalom, meg ez is), meg a 90210 legújabb változatának az első pár évadát.
12. Gyűjtesz-e valamit? Ha igen mit?
Könyveket, de ha a barátaim kérdezném, mindenki azt mondaná, hogy szinte mindent. Nagyon nehezen válok meg dolgoktól. Képes vagyok egy nyaraláson talált gyönyörű kavicshoz is érzelmileg kötődni. :D És most nem vicceltem. O.o
13. Melyik a kedvenc állatod?
Egyik sem!? Nem vagyok az a házi kedvenceket simizős típus. Messziről egy két percig még  aranyosnak tartok egy kiskutyát, meg egy cicát, de nem szeretek kötődni egyikhez sem. Túl könnyen lehet őket elveszíteni (gyerekkori tapasztalat).
14. Kedvenc virágod?
Orchidea
15. Ha valaki híres ember bőrébe bújhatnál 3 napra kit választanál (lehet történelmi személy, irodalmi hős, filmcsillag, színész, stb.)?
Nalini Singh 
16. Mit jelent neked a barátság? Neked hány IGAZ barátod van? (Csak pár szóban elég válaszolni).
Őszinteséget jelent, megértést, ha tényleg melletted áll jóban és rosszban.
Régen azt hittem, hogy a barátnőim azok az IGAZI barátok, de csalódnom kellett, ma már csoda, ha köszönnek az utcán.
A párom áll legközelebb ahhoz, hogy igaz barátom legyen, meg egy személy, akit interneten keresztül ismertem meg, még soha nem is találkoztunk élőben. Egyszerűen az idő dönti el, hogy ki lesz igaz barát és csak régi ismerős.

17. Melyik az a tárgy, amelyhez a legjobban kötődsz, amihez a legkedvesebb emlék fűz?
Mint már említettem fentebb, mindenhez képes vagyok kötődni.
18. Melyik filmben szerepelnél és ki lennél benne?
Anastasia 
19. Milyen függőségeid vannak? /Pl. Moly? :P/
Olvasás után kényszeresem írhatnékom támad. Muszáj megosztanom az élményeket, mindenkivel akit ez érdekel, vagyis inkább a blog. Molyból kezdek kiábrándulni. 
20. Melyik a kedvenc versed?
Nem vagyok verses csaj. Inkább a dalszövegek vonzanak.
21.Van valami hobbid?
Olvasás, írás, levelezés, álmodozás. 
22. Kedvenc kajád?
Pizza!!!
23. Van-e tetkód és/vagy piercinged?Ha van akkor hol?Ha nincs akkor szeretnél-e és ha igen akkor milyet? :)
Nincs, és azt hiszem nem is szeretnék.
24. Szerinted a szüleiddel való kapcsolatod befolyással lehet az életedre? 
Szigorúak voltak gyerekkoromban, és hálás is vagyok nekik, mert ez kell ahhoz, hogy valaki becsületes és felelősségteljes felnőtté váljon. Azt hiszem, velük kapcsolatban szerencsés vagyok, támogatnak. Bíznak bennem, de azért előfordul, hogy aggodalmaskodnak.
25. Ha egyetlen dolgot kitörölhetnél a világegyetemből, akkor mi lenne az?
A kapzsi és hatalomvágyó embereket.
26. Mi az a cél/elv, vagy ki az a személy, akiért az életedet is odaadnád gondolkodás nélkül?
Felszínes lennék, ha azt mondanám, hogy meghalnék az emberiségért, mert nem érdemlik meg.
Becsülöm ha valaki őszinte, segítőkész, nem tűröm ha valaki pénzsóvár, gonosz, és kétszínű. Feladnám az életem a családomért, egy édesanyáért, egy gyerekért, de minden az adott helyzettől függ.
27. Van testvéred? És milyen a viszonyod vele?
Igen van egy öcsém, majdnem 2 évvel fiatalabb nálam. Sajnos nem tudom őt komolyan venni, egyre jobban távolodunk egymástól, nekem ő mindig a kisöcsém marad, az én drága felelőlen kisöcsém. Azt hiszem nem tett jót a kapcsolatunknak, hogy 8 éve a suli miatt, csak ritkán találkozunk. 
28. Milyen munkát vállalnál el, ha bármi lehetnél?
Ápolónőnek készülök, középsuli megvan, egyetemet pedig most fejezem. Nem is szeretnék mást dolgozni, csak legyen meg a megfelelő munkahely és a munkatársak.
29. Melyik könyv érintett meg legjobban?
Több is van, sőt rengeteg. Minden könyv, amit kedvencnek jelölök valamilyen szinten megérint. A soha határa nagy hatással volt rám, hirtelen csak ez jut eszembe.
30. Melyik az a könyv, amit kötelezővé tennél gimnáziumban és miért? (lehet kedvenc könyv is :) )
Erre a kérdésre 2 hét múlva válaszolok. Addig legyen titok, a választottam. :)
Ez miatt: Mit ajánlanál kötelező olvasmánynak?
31. Mi alapján kezdesz valakit figyelni a MOLYon?
Érdeklődési kör alapján. Ha valaki közben nem tartja velem a kapcsolatot akkor szűröm. 
32. Szereted a klasszikus könyveket?
Igen. :)
33. Elolvastad a kötelező olvasmányokat?
Igen, mindegyiket. Én voltam irodalom óra előtt az a csaj, aki elmesélte az osztálynak, hogy miről szólt a könyv, hogy ne bukjon le senki, aki nem olvasta.
34. Írsz könyvet? Ha igen milyet, mi a címe? Ha nem, írnál?
Talán. :)
35. Ki vagy kicsodák szerettették meg veled az olvasást, e csodálatos világot mit a könyvek nyújtanak?
Nagymamám sokat mesélt, sok mesét megtanított, majd később a szép színes mesekönyvek vonzották a figyelmem. Mindig is szerettem olvasni, szerencsére álmodozó és nagy képzelettel rendelkező lány vagyok, hamar megtanultam, hogy a betűk helyett magát a történetet lássam. Anyukám könyvespolca szerencsére sok szép romantikus könyvet rejt, így nem volt nehéz kedvenc műfajt választanom, amint elég idős lettem.

4 comments:

Annie said...

Szia! Kérlek nézz be hozzám, mert vár rád egy Legjobb blognak járó díj. :)
A részleteket itt találod: http://izyanniemsm.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

Kristina said...

Köszönöm szépen Annie! :)
Holnap válaszolok a kérdésekre. :)

Annie said...

Szívesen! :)
Egész nyugodtan. :)

Magnolia said...

Szia. Én is adok Neked egyet: http://bit.ly/13b8sPa
A kettő közül, hogy melyik kép tetszik jobban... azt rád bízom ;)