Rachel Gibson: True Love and Other Disasters

, by Kristina

Az Igaz szerelem és más katasztrófák cím tökéletesen illik erre a történetre. :)
A Hokisok sorozat, azaz a Chinooks hokicsapat 4. része.

Tartalom röviden és kicsit spoileresen:
 Faith 30 éves, az 51 évvel idősebb férje hirtelen elhalálozásával, pedig 5 millió dollár mellet megörökli a Chinooks hokicsapatot is. 24 évesen szerepelt a Playboy lapjain természetesen meztelenül, előtte pedig sztriptíztáncosnőként dolgozott. A pénz miatt ment férjhez Virgil Duffy-hoz, de az 5 év házasság alatt igaz barátja lett. A temetésen már összetűzésbe keveredik Virgil fiával, aki szerintem egy gerinctelen féreg, de mégis úgy dönt, hogy eladja neki a csapatot. 
  Szerencsére ez nem következett be, így egy nagyon érdekes történet keveredett ki abból, hogy egy olyan nő került a csapat élére, akinek fogalma sincs, hogy a hokit eszik-e, vagy isszák. 
  Ty Savage a Chinooks új csapatkapitánya, akit átigazoltak, miután Bressler súlyos balesetet szenvedett. Ty arcán nagyon ritkán lehet mosolyt látni, mindenki mogorvának tartja, persze a jeget megtöri majd  idővel Faith. Élvezet volt olvasni az elején a civódásukat, amely persze hamarosan átváltott igazi szenvedélybe. 

Ty-ba egy kicsit talán én is belezúgtam, az biztos, hogy ha legközelebb hokimeccset nézek keresni fogom a játékosok között, még akkor is, ha tudom, hogy csak egy képzeletbeli karakter. :D

  Egy olyan szerelmi kapcsolat kialakulásáról szól, ahol a főszereplők az elején a testi vonzalom ellenére is csak szurkálják egymást, majd az egész egy titkos viszonnyá alakul, ahol azt próbálják bebeszélni egymásnak (és maguknak is), hogy az egész csak szex és más semmi. Volt pár fogkrémreklámba illő mosoly az arcomon olvasás közben. 

  Azoknak mindenképpen ajánlom, akik már olvastak az írónőtől, mert ebben a könyvben sem fognak csalódni. Valamint azoknak, akik szeretik Susan Elizaneth Phillips stílusát.
  Néha vicces volt, néha romantikus, és volt, hogy tesztoszteron túlfűtött pasikkal kápráztatott el az írónő. Volt benne szex, hokimérkőzés, egyszóval minden, ami a sportos romantika kedvelőinek garantálja a szórakozást és a kikapcsolódást.

 Annyiban hasonlít a stílusa mellett a Chicago Stars első részéhez, hogy mind a két történetben olyan nők örökölnek profi csapatot, akiknek fogalmuk sincs a játékról. 

  Az előző részekből is feltűnnek páran, ez miatt kicsit nosztalgiahangulatom is támadt, aminek köszönhetően újra szeretném olvasni az első két részt is.
  Nagyon megszerettem Ty és Faith történetét. Legszívesebben azonnal újraolvasnám, a bejegyzés írás alatt pedig próbálom visszafogni a kitörni készülő sikoltozós rajongó énem. :)

Tartottam tőle?
Igen. Féltem, mert azt hittem, hogy Faith is egy üresfejű liba lesz, mint az első részben, azaz a Jégbe zárt szívek-ben szereplő Georgeanne. 
Szerencsére Faith nem csak kedves és vicces teremtés, hanem igazi küzdő szellem is lakozik benne. Könnyen megkedveltem, és ami nagyon fontos, olvasás közben a bőrébe bújhattam.

Miért erre esett a választásom? 
Először is már napok óta érlelődik bennem, hogy újraolvasom SEP-től a Chicago Stars-t, valamint a Chinooks hokisok 1. és 2. részét is. Végül úgy döntöttem, hogy ha már sportos romantikára vágyom, akkor nyugodtan folytathatom ezt a sorozatot is. Elvégre újabb kalandokra is vágyott az én romantikus lelkem.
Igen, jól látjátok megint nem tartottam be a sorozatsorrendet, de úgy gondolom, hogy a harmadikat félreteszem akkora, amikor majd megjelenik magyarul. 

2 comments:

eszterpinke said...

Magyar megjelenésről tudni valamit ?

Kristina said...

Annyit tudok biztosan, hogy a kiadó folytatja a sorozat kiadását, de pontos dátum még nincs.