Futótűz - elvégre szólásszabadság van, vagy csak ezt hittük...

, by Kristina


Az arénán kívül: NimaTittiGrettyZenka, KetKet és Hársfaméz_Szeee
Fél lábbal, de még versenyben: Anaria, Pöfivonat

Szolidaritásod jeléül kommentben használd ezt: http://bit.ly/14xdfIt 

Mivel a blog azért van, hogy véleményt nyilváníthassak azokról a dolgokról, amelyek foglalkoztatnak, így pár szóban röviden le is írom, hogy mit gondolok erről az egész molytalanításról.

Nem lázadozni támadt kedvem, csak ezzel próbálom tudatni, hogy kinek az oldalán is állok.

Forrás ITT
Pár napra eltűnök és felfordul a világ rendje, legalább is úgy tűnt első ránézésre, amikor hétfőn kómás fejjel felnéztem az online világba. Lagziban voltam, előtte a lagzira készültem, majd a lagzit pihentem ki, és az ördögi kör péntek reggel megint kezdődik. Ugye milyen jó nekem?  :) Csak jövő hétfőn ne valami hasonlóra térjek vissza.

A tömeges kilépéshez visszatérve, a dologban az az érdekes, hogy várható volt, de mégis kicsit megdöbbentem, hogy ilyen hamar megérett a dolog.
Aki rendszeresen olvas, már láthatta régebben is, mint panaszkodtam, hogy már a moly.hu sem a régi. Ezek után már tényleg nem, ami nem baj, mert végre a blogok újra blogok lesznek, remélhetőleg sokkal több hozzászólóval és érdekességgel. 

Nem szabadna egy oldaltól függeni.

Ezt csak azért mondom, mert amikor elkezdtem aktívabb lenni a molyon, beleestem abba a hibába, hogy nap, mint nap órákig fent voltam és könyvek olvasása helyett, inkább bambán figyeltem a monitort és az egyre feleslegesebb információ tömeget, amivel találkoztam leginkább karcok formájában, a felesleges kihívásokról meg már ne is beszéljek. Aztán pár hónapja egyre többet, sőt rengeteget használom a Szűrés funkciót is. 

Forrás ITT
Nem akarok kilépni, de leválasztottam tegnap a blogot a moly.hu oldalról, vagyis ezentúl nem jelennek meg a frissek a moly felületén. Kicsit tartottam a dologtól, de végül megnyugodtam, hogy ha valaki tényleg szeret olvasni, akkor talál más megoldást arra, hogy kövesse a legfrissebb bejegyzéseim, és én mindent meg is teszek majd ezért! 

Már csak arra fogom használni, amire eredetileg is kezdtem, vagyis magukról a könyvekről több információhoz jutni, és csakis azokról. Kihívásokból kilépek lassan, csak a sorozatpolcokat hagyom meg, azokat az "ismerősöket" akikkel eddig sem kommunikáltam nem is figyelem tovább, mert a frisseim száma állandóan 1000 felett virít, hol ott abból alig 20, ami tényleg érdekes számomra is. Ha valaki kukacol, vagy üzenetet küld, akkor válaszolok természetesen, hiszen nagyon szeretek beszélgetni. :) 
Karcokat, értékeléseket, csak a Blogturné miatt láthattok majd tőlem, egy ideig biztosan.

Továbbra is megtalálható vagyok Facebook-on, Twitteren, e-mail-en, Bloglovinon, sőőőt itt a bejegyzések alatt hozzászólásokkal is lehet velem beszélgetni. :)

Sajnálom, hogy Magnolia, tigi5, MsReea is elhagyták az oldalt, de megértem őket, és támogatom is a döntésüket. A blogokon továbbra is megtalálhatóak lesznek, sőt ennek az egésznek az a jó oldala, hogy megnövekednek végre a hozzászólások száma is. :) 

Nagyon nehéz helyrehozni egy ekkora méretű hibát, és igen is érezhető, hogy nagyon sokan az ismerőseim közül nincsenek már fent, vagy hogy nem aktívak. 

Nem hiányzik a cenzúra, az igazságtalanság és főleg az, hogy minden a pénz körül kezdett forogni. Erről még tudnék mit beszélni, de inkább befogom, mert ez már úgysem érdekel senkit sem....

Valamint:

Várok vissza mindenkit holnap, mert az Üvegtrón Blogturné következő állomása én leszek és bizony nyereményjáték is lesz! :)

0 comments: