Írhatnékom van - Élet a Moly után

, by Kristina


1.
Akartam írni, hogy ez a hétfői nap nagyon szuper, mert ihletem van írni, de az a bibi, hogy ma kedd van... :D Hihetetlen, de múlt hét óta minden nap le vagyok maradva egy nappal...
Mint írtam pár nappal, vagyis több mint 2 héttel ezelőtt, ha kilépek molyról, akkor többet fogok foglalkozni a bloggal. Az ígértem, hogy az ötleteim próbálom majd megvalósítani, sőt a blogon található dolgokat még átláthatóbbá tenni. Elhiszitek, hogy igazam volt? 
Még magam is meglepődtem azon, hogy sokkal több kedvem van blogolni, nem futok lépten-nyomon spoilerekbe, nem húzom fel magam a sok cuki, de értelmetlen karctól, mert így tényleg csak azt olvasom, ami és aki érdekel. Sokkal boldogabb vagyok, hogy kihúztam egy felesleges stressz faktort az életemből. Persze, 1-2 napig fura volt (hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem) hogy már nem vagyok ott, hiszen több, mint 2 évig napi rendszerességgel látogattam. 

De a bejegyzésem igazi lényege, hogy megünnepeljem:
Régi sablon
1. Új sablont is varázsoltam a blogra, amit ugyan még csinosítgatni kell, meg távolról sem tökéletes, de azért nagyon boldog vagyok miatta. Mert imádom a képeket, és főleg imádom őket a blogon mutogatni. A Főoldalon pedig erre most tényleg lehetőségem van. Legszívesebben minden nap más-más képpel bombáználak titeket, de próbálom magam visszafogni. Becsszó. 

2.
2. Már készül a Blogmustra rovatom következő része, ami tényleg bizonyítja, hogy több időm van a kedvenceimet olvasni. Az előző bejegyzéseket ITT olvashatjátok el.

3. Új projekt van készülőben, ami, ha minden igaz, már holnap közzé tétetik. A rovat címe, pedig ...és egyéb katasztrófák lesz. Megpróbálok halálosan őszinte lenni ebben a rovatban, ami sokaknak nem fog tetszeni, de ez van. Ha már van blogom, akkor ezzel együtt lehetőségem is a véleményem kinyilvánítására is. 

3.
U.i.: Csak, hogy valahova feljegyezzem milyen képeket is használtam ezen a héten a Főoldalon, ide is feltöltöm. Főleg, hogy a harmadik kép pár órán belül lecserélődik, ugyanis túl nyálas a hangulatomhoz. Szép és hangulatos, de én inkább vagyok laza és télvárós hangulatban. 


0 comments: