2. blogszülinap

, by Kristina

Az igazság az, hogy 2012. február 29-én alakult a blog, de hát idén ez a bizonyos nap kimaradt a naptárból, így marad a mai nap az ünneplésre. :)
2 év!
Talán engem lepett meg leginkább, hogy még mindig ugyan úgy élvezem a blogírást (sőt talán néha még jobban), és úgy érzem, hogy fejlődtem a kezdetekhez képest, csak hát az időm fogy és hiába nagy a lelkesedés.
Sok mindent köszönhetek a blognak, azon kívül, hogy rengeteg jó könyvet elolvastam, új barátokat is megismertem, sőt több olvasóval is sikerült már elbeszélgetnem. Szeptemberben a Blogturné klub tagja lettem, ITT olvashatsz bővebben róla. December óta pedig vendgébloggert is avattam, Clarethát.  

Akkor lássuk számokban az elmúlt két évet:
- Összesen 436 954 oldalletöltés (majdnem fél milla 2 év alatt, WOW), ezek szerint olyan dolgkról írok, amely sok olvasót ide vonzott. :) Mivel főleg erotikus és new adult könyyvek érdekelnek ahogyan a többséget is, ezért nem meglepő, hogy a gyűjtőposztok is nagy sikert arattak. 
- Az erotikus könyveről írt bejegyzésemnél a következő szám szerepel a statisztikában: 21.101 (2013. február 12. óta)
- majd a következő 3 bejegyzés nem meglepő módon a Crossfire sorozat sorrend (16.067) aminek a harmadik részéről még mindig nem írtam meg a bejegyzést, pedig végre ez a könyv még tetszett is :D, majd harmadik helyen Sara Fawkes Amit csak ő akar sorozata (8852), míg a 4. helyen a Szabadság ötven árnyalatáról írt véleményem található (4612), 5. a Blackstone affér 3. könyvéről írt beszámolóm (4588), ami valamiért még nem jelent meg magyarul, miközben külföldön a mai naptól olvasható a sorozat 4. része. Valamint a 3.5 novellát is a napokban olvastam el, nem is volt rossz, a borítója pedig gyönyörű, talán írok róla. 
7. helyen a new adult könyvekről írt gyűjtőposztom, amit nagyon szeretnék már frissíteni, csak várom az új megjelenésekről szóló legfrissebb infórmációkat. 

Linkelni akartam a kedvenc könyveimről írt bejegyzéseket, de rájöttem, hogy akkor soha nem érek a mondandóm végére, így csak egy pár könyvcímet sorolnék fel, amiket valamilyen oknál fogva IMÁDOK és ajánlok, így nagybetűs szerelemmel. :)
A soha határa, Az örökké határa, Dublin Street, Felpörgetve, RuleVelem Seattle-ben, Gyönyörű idegen, A csábítás kilenc szabálya. Utolsó könyves bejegyzésemben pedig Beth Ciotta: A szerelem bolondjáról meséltem, amit szintén nagyon ajánlok a figyelmetekbe (nem a bejegyzést, hanem a könyvet :D). 

Statisztika képekben:



4 comments:

Magnolia said...

Boldog blogszülinapot :)

Kristina said...

Köszi! :)
Örülök, hogy vagy neked Drága Magnolia! :*

reea said...

Boldog blogszülinapot! :)

Kristina said...

Köszi! :)