Jamie McGuire: Beautiful Oblivion (Gyönyörű tévedés)

, by Kristina

The Beautiful Disaster and Walking Disaster phenomenon continues in the first heart-pounding new adult romance in The Maddox Brothers series.
Fiercely independent Camille "Cami" Camlin gladly moved on from her childhood before it was over. She has held down a job since before she could drive, and moved into her own apartment after her freshman year of college. Now tending bar at The Red Door, Cami doesn’t have time for much else besides work and classes, until a trip to see her boyfriend is cancelled, leaving her with a first weekend off in almost a year.
Trenton Maddox was the king of Eastern State University, dating co-eds before he even graduated high school. His friends wanted to be him, and women wanted to tame him, but after a tragic accident turned his world upside down, Trenton leaves campus to come to grips with the crushing guilt. 
Eighteen months later, Trenton is living at home with his widower father, and works full-time at a local tattoo parlor to help with the bills. Just when he thinks his life is returning to normal, he notices Cami sitting alone at a table at The Red. 
As the baby sister of four rowdy brothers, Cami believes she’ll have no problem keeping her new friendship with Trenton Maddox strictly platonic. But when a Maddox boy falls in love, he loves forever—even if she is the only reason their already broken family could fall apart.
In the first installment of the Maddox Brothers books, readers can experience the rush of reading Beautiful Disaster for the first time, all over again.

A történetről és a szereplőkről


Trent és Cami története egyidőben játszódik Travis és Abby történetével, így elég sok olyan közös pont volt, amihez tudtam kötni dolgokat és cselekményeket, könnyű volt felismerni és időrendhez kötni az eseményeket. 

Cami szemszöge alapján ismerjük meg a történetet. Ő a Red Door-ban a csapos csaj, aki tanácsokat is adott néha Travisnek (ugye emlékeztek rá?), és aki Trenttel volt a tűzeset után, amikor Abby felhívta őt Las Vegasból. Vagyis, aki csak olvasta Trev-ék történetét biztosan emlékezik őrá is. :) Elég nehéz nem felfigyelni a karakterére.
Egy erőszakos apa és még idiótább három fiútestvér miatt elég nehéz volt neki a gyermekkora. Amikor csak megjelent valaki a színen a családjából erős késztetést éreztem, hogy torkom szakadtából ordítsak, hogy írja már valaki ki őket a könyvből. Túl sok negatív érzelmet hoztak a történetbe. Cami az egyetem mellett dolgozik csaposként, majd később vállal egy második munkát is recepciósként, méghozzá egy tetkószalonban. :) Reagennel lakik együtt, aki szintén a Red-ben dolgozik. 
És az olvasó Caminak és Trent-nek köszönhetően, egy szerelmi háromszög kellős közepében találja magát.
Cami kapcsolatban van valaki mással a könyv kezdetén, akivel 3 hónapja nem találkoztak személyesen, miközben Trenttel egyre több időt töltenek együtt. A lány váltig állítja, hogy csak barátok, de azért az érzelmek lassan rá is kezdenek hatni. Jók együtt, szikrázik közöttük a levegő, még ha Cami hetekig tagadja is. Majd eljön a pillanat, amikor döntenie kell, hogy kivel is szeretne igazán lenni, és ekkor dönt úgy, hogy Californiába utazik pár napra...
Trent karaktere egy igazi Maddox, határozott, kemény, akaratos és ott vannak azok a mély érzelmek is, amelyek, amint előtörnek, a szerencsés nőnek esélye sincs menekülésre a végzete elől. A karaktere tetszett, sőt meglepően imádtam, egy kicsit Rule-ra emlékeztetett, igaz csak nagyon kicsit, de akkor is ott volt az a bizonyos szikra közöttünk és nem csak a tetkók miatt. Az egész könyv alatt szinte csak ő csalt mosolyt az arcomra, egyszerűen olyan húzásai voltak, amiktől a lábai elé olvadtam és nem csak egyszer. :)
A Skin Deep nevű tetováló szalonban dolgozik, ahol hasonló hangulat uralkodik, mint Jay Crownover Marked sorozatában. Könnyű mindenkit megkedvelni, egy kis színt hoztak az eddig megismert mellékszereplők közé.

A könyv és Én

Már nagyon régen írtam csak azért bejegyzést egy könyvről, hogy megnyugtassam magam és ilyen módon próbáljam feldolgozni az olvasottakat. Ki vagyok borulva, még így pár órával később is hatás alatt vagyok. Érzelmileg padlóra kerültem, nem kellemes érzés, amikor ennyire imádok és utálok egy könyvet egyszerre. Életemben nem voltam még ennyire összezavarodva egy könyv vége miatt. 

Tetszett az egész így egyben, ahogy elém tárta az írónő. Igaz néha túl szenvedős volt, túl sok drámával főleg a vége felé, de azért jó volt olvasni. Romantika, érzelmek, váratlan pillanatok, piálás, másnaposság és sok sok tetkó. Tökéletes new adult dráma. Mert hát a Maddoxokról szól. :)

Van egy nagy csavar a történet végén, amitől értelme lesz mindennek, és amitől még több kérdése adódik majd az olvasónak. Meg szeretnék mindenkit nyugtatni, mert szerencsére egy nagy happy end, de ennek ellenére én majdnem leestem a székről a végén.
Mindennek értelme lett, amikor elolvastam az utolsó mondatot. És mindez még jobban összezavart, mert így más szemmel nézek vissza egyes jelenetekre is. Sőt, most Cami karakterével nem tudok kibékülni, pedig nem volt bajom vele a történet legnagyobb részében. 
A meglepetés, a sokk miatt amit rám mért, zseniálisnak is mondanám. Igaz, hogy szitkozódom még magamban egy pár órát, mert nem jöttem rá egész végig, de talán jobb is így. :)

Cami lakótársának szerelmi élete túl sok drámával járt. Sok volt egyszerre azt is belevonni, és nem is látom sok értelmét, hogy miért foglalkozott Reagan se veled - se nélküled kapcsolataival. Így ezt negatív pontként vontam le, amikor a csillagozáshoz jutottam. Nem szeretem, ha valami felesleges.

Egyetlen mondat elég volt, hogy kiforgasson az érzelmeiből. Nem akarok spoilerezni. Sőt, azt ajánlom mindenkinek, aki olvasni szeretné Trent könyvét, hogy ne spoilerezze el magának, mert azzal már nem lesz olyan élmény a könyv, mint amit én éltem át. :) Higgyétek el, megéri a döbbenet a könyv végén!

Lassan több, mint két hete nem írtam bejegyzést, egy kicsit szünetelni akartam, hogy csak élvezzem az olvasást. Egyetlen mondatot sem írtam a jegyzetembe, mégis amikor a Goodreadsen a csillagozás alá, egy-két mondat magyarázatot akartam körmölni, egyszer csak azon vettem észre magam, hogy egy bejegyzésre való érzelmi kirtörést sikerült összehoznom. 
Hétvégi programként, pedig újra fogom olvasni! (Talán bővítem is a bejegyzést az újraolvasási élményemmel.)

Magyarul kiadja majd év végén, vagy 2015. elején a Maxim kiadó. :) Várjátok már?

Sorozat: Maddox testvérek 1. része
Műfaj: new adult
Nyelv: angol

4 comments:

Mel said...

Picit félve olvastam a posztot, de nem találtam spoilert. ;)
Most kezdtem a könyvet, felcsigázott a bejegyzés úgyhogy erős akarat kell hogy ne ugorjak a végére. :D

Zsu said...

Ott lesz a polcomon a többi McGuire könyv mellett, csak olvashassam már:)

Anonymous said...

Mikor adják ki magyarul?

Kristina said...

Ha jól emlékszem tavaszra ígérte a kiadó. :) De persze erről hamarosan pontosabb információm lesznek és akkor meg fogom osztani. :)