CJ Roberts: Captive in the Dark - Fogoly a sötétben

, by Kristina

Fülszöveg:
Caleb olyan ember, akit csak a bosszú érdekel. Amióta egy hatalomra éhes gengszter kiskorában elrabolta, majd eladta rabszolgának, másra sem tud gondolni – kizárólag a revans foglalkoztatja. Ezért merült alá a szexrabszolgák világába, az egyedüli felelőst keresve. Tizenkét év után végre rátalált: a neve megváltozott, de személyisége a régi maradt. Ha Caleb elég közel akar kerülni a céljához, olyanná kell lennie, amit maga is gyűlöl.
Elrabol egy gyönyörű lányt, hogy azzá tegye, ami ő maga volt egykoron.
A tizennyolc éves Olivia Ruiz idegen helyen ébred, bekötött szemmel és megkötözve. Egy kellemes férfihang üdvözli, aki arra utasítja, hogy szólítsa őt Mesternek…

A történetről és a szereplőkről

"A biztonság azonban - akár a fény - csupán látszat. Alatta az egész világot átitja a sötétség."

Olvassátok el figyelmesen a fülszöveget. A történetről ugyan nem sokat tudtok meg belőle, de ott van az a bizonyos mondat, amelyből már következtetni lehet, hogy mennyire hozzátok való a történet, idézem: Elrabol egy gyönyörű lányt, hogy azzá tegye, ami ő maga volt egykoron. Ez az egy mondat elég sejtelmes ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődésed, és elég sokat mond ahhoz, hogy tudd mire számíthatsz.

Ugye jól gondolom, hogy még egy hasonló regénnyel sem találkoztatok eddig? Elárulom, hogy nem csak a cselekménye és a kiszámíthatatlan fordulatai miatt egyedi, de a karakterek jelleme is többrétegű és fejlődőképes. Caleb és Olivia élete sem volt soha tündérmesébe illő, mindketten nehéz gyermekkoron vannak túl, a jelen pedig talán még nagyobb megpróbáltatások elé állítja őket. Minden téren. 

"Sírtam, kiabáltam és remegtem miatta a félelemtől, egy szempillantás múlva pedig szinte elhitette velem, hogy nem ő a felelős érte. Átöltelt és biztonságot nyújtott. Hogy lehet ez?"

Nem egy romantikus történet (legalább is nem az a szirupos fajta) és nem happy end a vége, hanem egy bonyodalmas jövőt jósoló szörnyű függővég. Egy olyan kemény világot mutat be, amelynek a létezéséről én se szeretnék tudni a való életben, mégis a fantázia világa megadja a szabadságot ahhoz, hogy ebből is egy romantikus mese alakluljon ki remélhetőleg a sorozat további részeiben.
Olivia lelkét nem törte meg a több éves lelki terror, amit át kellett élnie, amikor a sok hazugságot próbálták elhitetni vele gyermekkorában. Ritkán élvezhette fiatalságának szabadságát. Igazi küzdő lélekké faragta az élet, mégis Caleb képes volt arra, hogy teljesen kifordítsa önmagából. 
Caleb története kemény, embertelen és sötét múltja van. A bosszú élteti, egy utolsó küldetés, amellyel segítőjének és megmentőjének tartozik. Mindennek az ára, hogy Oliviából tökéletes alárendeltet faragjon és utána nem tartozik semmivel senkinek.
Tökéletes egy sorozat nyitókötetének, az érzelmeink felkavarására. 


A könyv és Én


Hogy miről szólt számomra a könyv?
Caleb így néz ki a képzeletben
Egy lányról, aki új esélyt kap az élettől. Most biztosan mindenki felhördül ezt olvasva, hiszen mi abban az új esély, ha elrabolják, sötét helyre zárják és utána szörnyű megpróbáltatások elé néz? Igaz, hogy egy sötét és kilátástalan jövőkép ez még számára, de én már látom a remény pislákolását az utolsó oldalakat olvasva. Hiszen ez egy fantáziavilág, MINDEN lehetséges. :)
Egy fiúról aki embertelen körülmények között küzdött meg az életben maradásért, túlélő lett, majd gyilkos. Lehet számára remény egy jobb életre? Kár, hogy erre a választ csak a sorozat tobávvi részeiben tudjuk meg...

"Eltöprengtem rajta, mi történt az előbb. Alig voltam képes felfogni az eseményeket. Szerintem, ha filmen láttam, vagy könyvben olvastam volna őket, úgy gondolnám, erotikus volt. De átélni, itt és most, hús-vér formában… Inkább csak ijesztő volt. Leginkább."

Lesznek sokan, akik az eddigi lájtos verziójú BDSM könyvek nagy rajongóinak tartják magukat, és bizony közülük sokan fognak csalódni ebben. Ez a könyv a sötét, kemény valóságot tárja fel és nem  a sziruposan romantikus oldalát mutatja be a mester és alárendeltek világának. 
Szerintem rá lehetne aggasztani a "beteges" jelzőt is (és ezt nem rosszindulatból mondom), egyrészt mert egy épeszű ember sem lelné abban örömét, ha elrabolnák. MÉGIS a könyvet olvasva teljesen máshogy láttam az egészet, nem arra figyeltem, hogy törvénytelen, amit Caleb művelt, amikor elraboltatta a lányt.  Az írónő játszott az érzelmi és a testi reakciókkal. Az nyűgözött le, ahogyan felépítette a lány és a fiú érzelmi kapcsolatát. Nem csak hihetővé vált minden, de a nézőpontváltásoknak köszönhetően elkezdtem mindkét félnek szurkolni.
Lehet tévedek, de úgy éreztem végig, hogy Caleb nem gyengévé változtatta Oliviát azzal, hogy az alárendeltjévé kezdte formálni. A lány megtört ugyan érzelmileg, de hatalomhoz is jutott, a szenvedélyének és a testiségének az erejét ismerte meg.


"Minden filmnél és forgatókönyvnél, amivel a tanulmányaim során dolgom akadt, volt egy pillanat, amelyikben rájöttem az emberi természet egyik alapvető tulajdonságára, s arra, hogy miért vonzódom ahhoz a képzeletbeli világhoz. Minden alkotás az emberi mivoltot örökítette meg, annak minden jóságával, rosszaságával és ocsmány dicsőségével. Eleinte a saját életem kiegészítése volt mindez, ami furcsán tükröződött ezekben a „fikciókban”."


Miután kellőképpen elijesztettem azokat akik nem is értenék meg a történetet, elárulom, hogy az olvasók azon táborát bővítem, akiknek tetszett a történet minden fordulatával együtt! IMÁDTAM, hogy megdöbbentett, hogy megmutatta ilyen is lehetséges, hogy nem csak fekete és fehér minden, hanem a szürkének tényleg kibaszott ötven árnyalata is létezik a két véglet között.


Kiadó: Könyvmolyképző, 2014
Sorozat: The Dark Duet 1. része




Extra





Blogturné

“– Mit kell tennem pontosan?
– Engedelmeskedni.”


Fájdalom és élvezet kéz a kézben jár e regény lapjain. A főszereplő Livvie egy veszélyesen sötét, megdöbbentően bizarr és kéjesen vad világba csöppen, ahol mindenben ki van szolgáltatva mestere kénye-kedvére. Légy erős, és szegődj társául erre a döbbenetes kalandra!

11.05. - Kelly & Lupi olvas
11.07. - Kristina blogja
11.09. - Angelika blogja
11.10. - Media Addict
11.12. - Dreamworld
11.14. - CBooks

Nyereményjáték

A Könyvmolyképző Kiadónak hála három szerencsés ezúttal is megnyerheti a regényt! 
A blogturné mind a hat állomásán találtok néhány kiemelt betűt, amelyeket helyes sorrendben összeolvasva olyan eszközök neveit kapjátok, amelyeket gyakran használnak az úr és alárendelt szerepjátékokban, így e könyv lapjain is találkozhattok velük. 
Figyelem! Ahogy ezt a rázós történetet, úgy nyereményjátékunkat is csak felnőtt olvasóknak ajánljuk! A Rafflecopter doboz megfelelő sorába írjátok be a megfejtést. A kiadó csak Magyarország területén belül postáz! Ha a nyertes 72 órán belül nem válaszol az értesítő emailre, automatikusan újra sorsolunk.

a Rafflecopter giveaway

0 comments: