Penelope Douglas: Nélküled - Until You

, by Kristina

Fülszöveg:
Folytatódik Penelope Douglas nagy sikerű sorozata, a Fall Away.
Voltál már olyan dühös, hogy örömöd lelted abban, ha ütsz-vágsz? Vagy annyira tehetetlen, hogy teljesen tompának érezted magad? Az utóbbi néhány évem erről szól. A düh és a közöny két véglete között élek, átmenet nélkül.
Van, aki utál ezért, és vannak, akik félnek tőlem. De senki sem bánthat, mert nem érdekel semmi és senki. 
Tatumot leszámítva. 
Annyira szeretem, hogy már utálom. Barátok voltunk, de rájöttem, hogy sem benne, sem másban nem bízhatok. Ezért megbántottam. Ellöktem magamtól. 
Mégis szükségem van rá. Amint meglátom, elememben érzem magam. Minden indulatomat rázúdíthatom. Belekötök, ellenszegülök, szívatom. Ez lett a lételemem. 
De elment. Franciaországban volt egy évig, és más emberként jött haza. 
Ha most támadom, már visszatámad.
A Szívatás Tate történetét mesélte el. Most kiderül, miként élte meg ugyanazt a másik főszereplő, Jared.



Az "ugyan az a történet, de más szemszögből" típusú könyvek külön kategóriába tartoznak az én osztályzásom szerint, és minden egyes alkalommal félve veszem őket a kezembe, hiszen már egy ismert történetet, csakis magas elvárásokkal lehet elkezdeni, elvégre maguk a bonyodalmak nem lehetnek annyira izgalmasak, váratlanok, vagy mégis? 
Izgalmas lehet és az is, amit ez a könyv be is bizonyít már az elején! Hiszen Jared olyan szereplő volt a Szivatásban, aki vég nélkül képes volt megdöbbenteni az olvasót azzal, hogy nem lehetett előre tudni milyen lépésekre szánja el magát, mikor lesz kedves, undok, vagy agresszív, ezt a szokását pedig folytatta itt is. Titkokkal kellett élnie hónapokon, éveken keresztül, amelyek kihatottak a viselkedésére. Igaz, hogy a titkokra fény derült az előző könyvben, de ugyan olyan érzésekkel olvastam, mint akkor, hiszen most az elejétől betekintést enged a gondolataiba, múltjának sötét hónapjaiba. 


Tate iránt érzett kismillió érzelme átjárja a könyv minden lapját. A rajongása, a szerelme, a bizalomhiánya és megbántottsága. Maga Jared az a plusz, amitől a könyv érdekessé válik, mert szinte kiismerhetetlen még is így, hogy legrejtettebb gondoltait árulta el nekünk.


"Gyönyörű összevisszaság volt, és imádtam."

Drámaibb, mert nem a bonyodalmakon és a cselekményen van az ilyen könyveknél a hangsúly, hanem hogy a szereplő hogyan élte meg a dolgokat, hogyan dolgozta fel az eseményeket és hogyan jutott el egyik következtetéstől a másikig. Ami valljuk be, Jared esetében elég izgalmas, hiszen a karaktere annyi réteggel rendelkezik mint egy hagyma, mire lefejtjük róla az egyik réteget, felbukkan egy másik, egy újabb kihívás. 

Egy új könyv attól izgalmas, hogy az elején megismerjük a karaktereket, a múltjukat, a jellemüket, majd attól, hogy szurkolunk nekik, mikor megismerjük az utat, amin keresztül szeretnének menni, bonyodalmak és egyéb izgalmak mellett pedig eljutunk velük a boldog befejezésig. Ha épp nem függővéggel próbál ártani az egészségünknek az írónő...  De szerencsére ez ennél a sorozatnál nincs jelen.
A Nélküled attól izgalmas, hogy Jared szemszögéből ismerjük meg gyermekkorát, a nyarat, amikor minden megváltozott számára, Tate-tel, az anyukájával, a barátaival és Jax-szel való kapcsolatának mélységét most első kézből láthatjuk. Újabb látószögből játszódnak le kedvenc jeleneteink.

Fél éve, hogy először volt szerencsém Penelope Douglas írásához, és azóta is nagy kedvencem az írónő. A többi részt azonnal el is olvastam még akkor, hiszen rettenetesen kíváncsi voltam a folytatásokra, elárulom nektek, hogy még ezeknél a részeknél is jobbak! De büszke vagyok arra, hogy ezt a könyvet kihagytam akkor és megvártam a magyar megjelenést, mert ez idő alatt kicsit elhalványult a történet, valamint élvezhettem a magyar fordítást.

Élveztem, hogy kedvenc jeleneteim más formában olvashatom, a szívatásokat, a bulikat, az autóversenyzést, a vágyat a másik iránt, a szenvedélyt. Néha intenzívebb volt minden. Egyszerűn imádtam ezt a könyvet!

Nem a Szivatás újramesélése, ez Jared története. Nem ajánlom, hogy ezzel a könyvvel kezdje valaki a sorozatot, mindenféleképpen a Szívatás után kell olvasni. Tate és Jared mondanivalója is fontos, érdekes, és szórakoztató külön-külön a maguk módján. :)
Bevallom már rengeteg jelenetre nem is emlékeztem, így egyes részeknél meg is leptek a fordulatok. Az idei év nagy felfedezettje lett számomra Tate és Jared története, az írónő és a WOW Kiadó is. 

Kiadó: WOW
Eredeti cím: Until You
Sorozat: Fall Away 1,5 része
Műfaj: new adult
Megjelenés: 2015.12.10. Előrendelhető
Beleolvasó



Jared és Tate nagysikerű története a Szivatás sokunk szívét megdobogtatta, mindenki örömére pedig, Penelope Douglas megírta Jared történetét is. A WOW Kiadó pedig elhozza december 10-én a magyar olvasóknak a Nélküled - Until You című könyvet, melyet a Blogturné Klub 6 bloggere népszerűsít a Nélküled turné keretén belül november 28. és december 3. között a megszokott módon: extrákkal, nyereményjátékkal, élménybeszámolókkal.



11.28. Kristina blogja
12.02. Letehetetlen
12.03. CBooks


Egyre több író dönt úgy, hogy a legsikeresebb regényüknél, megírja mindkét főszereplő szemszögéből a történetet. Mi rajongók ezeknek, csak örülhetünk, hiszen újraélhetjük kedvenceink kalandjait. A játék ezúttal abból áll, hogy mind a hat állomáson kitaláljátok a rövid leírások alapján azokat a könyv címeket, amelyek a férfi szereplők szemszögeit mesélik el.
A helyes megfejtők között egy példányt sorsolunk ki Penelope Douglas: Nélküled című könyvéből, valamint egy könyvjelzőt és gy kitűzőt.
Figyelem! A kiadó csak Magyarország területére postáz! A nyerteseket e-mailben is értesítjük, amennyiben valamelyik nyertes nem jelentkezik 72 órán belül, új nyertest sorsolunk.

"A történet egy hányatott sorsú lányról szól, aki összetalálkozik rég elvesztett gyermekkori barátjával. A fiú segít a sokkoló családi múlt feltárásában, így a lány végre elcsitíthatja magában a mély sebet hagyó emlékeket és érzéseket." 


a Rafflecopter giveaway

2 comments:

Detti said...

Lehet, hogy csak nekem fura, de a leírás alapján nekem az első regény ugrik be, de kérlek erősítsétek meg, hogy a férfi szemszögéből keresitek a könyvet. :D

Kristina said...

Detti, mivel eddig csak helyes megfejtések érkeztek, szerintem egyértelmű. :)