Tara Sue Me: Az alávetett

, by Kristina

Fülszöveg:
Abby King a titkos fantáziájának él.
New York a West Industries jóképű és briliáns igazgatójaként ismeri Nathaniel Westet, de Abby többet is tud róla: a férfi egy gyakorlott, szexi domináns, aki új alávetettet keres magának. Abby, aki szeretné egyszerű könyvtárosi életét feldobni, és belevetni magát a gyönyörök világát, felajánlja magát Nathanielnek, hogy teljesítse be legtitkosabb vágyait. 

A Mesterrel töltött egyetlen hétvége után Abby már tudja, hogy még többet akar, és ezért hajlandó alávetni magát Nathaniel feltételeinek. De a gyönyör ellenére, amit a vállalkozó szellemű Abby kap, a szabályok mögé rejtőző Nathaniel mindvégig hideg és távolságtartó marad. 
Ahogy Abby egyre mélyebben bonyolódik bele a hatalom és szenvedély szívfájdító világába, attól fél, hogy Nathaniel szíve sohasem lesz elérhető számára – a sajátját pedig aligha tudja megmenteni…




A történettel először, ha jól emlékszem még 2014-ben találkoztam. Horvátul olvastam, majd azonnal nekiestem angolul is, és végre idén kipipálhattam a magyar fordítást is. Sokáig csodálkoztam, hogy ezt a sorozatot eddig egyik kiadó sem jelentette még meg, hiszen tökéletesen illik az utóbbi időben népszerűségnek örvendő "Szürke" stílusú, vagyis az erotikus romantikus könyvek műfajához. 
Akkor is volt valami a könyvben, ami megfogott és a trilógiát azonnal ki is végeztem, persze most újraolvasás alkalmával is élvezetes volt. Elég sok részletre már nem emlékeztem, így újra izgulhattam a szereplőkért.
Pár hónapja fedeztem csak  fel, hogy a trilógia bizony kibővült és azóta jelentek meg a sorozatban kedvenc mellékszereplőimnek is könyvei, sőt Abby és Nathaniel meséje is tovább bővült. Eddig sajnos időhiány miatt nem tudtam folytatni, de ha a magyar kiadás gyors lesz, akkor türelmesen kivárom az összes folytatást.

A szürke ötven árnyalata nagy sikert hozott az erotikus műfajnak, igaz én előtte is már olvastam hasonlókat, de ez a hírnév adta meg a löketet ahhoz, hogy még több hasonló témájú könyv jelenjen meg magyarul is. És ha már felhoztam a szürkét, bizony soknak fel fog tűnni, hogy vannak bennük közös elemek, hasonló fordulatok, megoldások. Bevallom engem a hasonlóságok egy cseppet sem zavartak, mert mindkét történetnek más a hangulata, máshogy lett kidolgozva a történet, de ami ennél is fontosabb, hogy a karakterekben semmi hasonlóság nincs.
Az írónő több helyen is megemlítette, hogy ez a történet is egy Twilight fanfic-ként indult, ami 2009-ben született, jóval E L James története előtt. Nem szereti, ha a szürkéhez hasonlítják, hiszen elmondása szerint kevés dologban hasonlít. Egyet kell értenem vele, hiszen tényleg mások a karakterek és a történet kidolgozása is. 

Egyike vagyok azon bloggereknek, akik utálják mikor valamit a szürkével hasonlítanak össze. Most mégsem bírtam ki szó nélkül, hiszen ebben az esetben csakis pozitív hasonlóságot fedeztem fel, amely szerintem csak dobott a történeten. Nagyon valószínű, hogy pont ezek a dolgok fogtak meg mindkét könyvben. Pontosítok, erre a könyvre hasonlít a Szürke ötven árnyalata, hiszen James e történet olvasása után írta meg a sajátját.



Abby jelentkezik a férfi ajánlatára, szeretne az alávetettje lenni. Szerződést ír alá, próbaidőt kap, és szenvedélyes hétvégéket töltenek együtt. Izgalmasan hangzik? Csakhogy sokkal több van emögött. Abby soha nem volt még igazi alávetett, olvasott és kutatott utána, és ami még érdekesebb, hogy neki nem egy dominánsra van szüksége, hanem konkrétan Westre. Vonzódik hozzá, meg szeretné ismerni, de arra ő sem számít, hogy sok fejtörést és érzelmi zűrzavarokat kelt majd benne a férfi.
A szerződésben foglaltak szerint péntektől, vasárnapig töltik együtt az időt, amikor köteles Nathaniel minden kívánságát és parancsát teljesíteni. Természetesen a hét többi napján is köteles betartani bizonyos szabályokat. Szerintem a szabályok azért vannak, hogy megszegjék őket, és mivel Abby is szereti feszegetni a határait, Nathaniel néha kénytelen megmutatni, hogy nem csak gyönyört, de büntetést is tud adni.

Rendezvényeken, családi eseményeken lesz a a férfi kísérője, és miközben felfedezik és megismerik egymás testék, szenvedélyét, eközben egyre jobban rabul ejtik egymás érzelmeit is.  
Nathaniel szigorú, szenvedélyes, de megköveteli a szabályok betartását. Míg Abby vidám, érzelmes és intellektuálisan is tökéletes párja a férfinak.

Bevallom szerettem az első részt, de a folytatásokat sokkal jobban élveztem. Az alávetett-ben csak ismerkedtek, mindketten új szerepkörbe kerültek, hiszen az érzelmek is fellángoltak, és lassan több lett, mint egy sub-dom kapcsolat. Izgalmas, hol szenvedélyes, hol romantikus. Az biztos, hogy tökéletes délutáni, vagy esti program a műfaj kedvelőinek. csak ajánlani tudom!


Kiadó: Művelt Nép
Eredeti cím: The Submissive
Fordította: Angster László
Sorozat: Alávetett 1. rész



A Művelt Nép Kiadó jóvoltából újabb erotikus romantikus sorozat kerül a magyar könyvesboltok polcaira. Nathaniel West és Abby King szenvedélyes, nem mindennapi romantikus kalandja kezdetét veszi az Alávetett sorozat első részében.


06.03. CBooks
06.05. Kristina blogja
06.09. Insane Life



Mennyire ismered az erotikus domináns-szubmisszív könyvek világát? Az alávetett turnén, most tesztelheted, ráadásul, ha helyesen válaszolsz mindegyik kérdésre, akkor esélyed van arra, hogy megnyerd Tara Sue Me: Az alávetett példányai egyikét.

Minden állomáson találsz majd egy kérdést a bejegyzések alján, és a megfejtést a rafflecopter megfelelő részébe kell beírnod.



"Ki írta a leghíresebb és legtöbb példányszámban eladott erotikus könyvet?"


0 comments: